ECTS punten
2 Jaar - Fulltime
Voertaal
Master of Science (MSc)

Als je geïnteresseerd bent in de Master Innovation Sciences, neem dan een kijkje op de mastertrack: Sustainability Transitions (Innovation Management).

Op 19 maart is er een open dag voor alle masteropleidingen: voor informatie over dit programma kun je terecht bij de stand van de masteropleiding Innovation Management. De nieuwe mastertrack Sustainable Transitions is vergelijkbaar met de masteropleiding Innovation Sciences. Maak een MijnStart-account aan, dan ontvang je automatisch een uitnodiging zodra de inschrijving geopend is.

We hebben nu één Innovation Management Master degree, die aansluit bij ons uitstekende Innovation Sciences and Innovation Management Master aanbod, met de volgende vijf tracks:

1. Technology Entrepreneurship & Strategy
  2. AI and Digital Innovation
  3. Sustainability Transitions
  4. Collaborative Innovation & Marketing
  5. Leadership & Organizing Innovation

Deze website over de master Innovation Sciences blijft online om aankomende studenten op de hoogte te stellen van deze wijziging, maar ook om informatie te verstrekken aan studenten die vóór 2024/2025 met de IS-opleiding zijn begonnen.

Speel video

Zij staan klaar om jouw vragen te beantwoorden en ervaringen te delen!

Studie in cijfers

Toon meer informatie

Studenttevredenheid op een schaal van 1 tot 5

Aantal eerstejaars

• 93% - 7%

Nederlandse/internationale studenten

Diploma binnen 3 jaar

Speel video
Ivette Oomens

Toelating en inschrijving

Welk opleidingstype wil je volgen?

In welk land heb je je diploma gehaald?

Welke opleiding wil je volgen?

Contact

Deze opleiding is NVAO gekeurd. In Nederland beoordeelt de NVAO de interne kwaliteitszorg van universiteiten en hogescholen en de kwaliteit van hun opleidingen. Zie hier.