Faciliteiten

Van 3D-printen tot lasersnijden

Bij TU/e innovation Space kun je met je handen maken wat je hoofd bedenkt. In verschillende workshops met moderne gereedschappen en instrumenten kun je onder toezicht of na instructie vorm geven aan je ideeën.

We hebben verschillende labs met 3D-printers, lasersnijders, zaag- en schildermogelijkheden, draaibanken en VR-apparaten om je prototypes verder te ontwikkelen. Bekijk de labvideo om een indruk te krijgen van alle faciliteiten.

Workshops

TU/e innovation Space biedt studenten de mogelijkheid om aan prototypes te werken in speciale workshopruimtes, er is ervaren personeel aanwezig om te helpen.

Werkplekken en vergader-ruimtes

Naast workshops en ruimtes voor prototyping, hebben we ook werkplekken en vergaderruimtes beschikbaar.

Matrix 1.350

Kantoorruimte

Een flexkantoorruimte waar de medewerkers van innovation Space kunnen werken.

Matrix 1.235

Pantry

Dit is de plek waar de keuken en de lange tafel staan. Hier mag je gebruik maken van het keukengerei, de vaatwasser (vuile vaat erin, aanzetten en leegmaken) en de koelkast die naast het koffiezetapparaat staat (de rechter is voor innoSpace-leden). De magnetron mag ook gebruikt worden, maar maak deze alsjeblieft na gebruik schoon.

Matrix 1.226

Evenement en chill ruimte

Beide open ruimtes bevinden zich naast de bijkeuken. De evenementenruimte wordt voornamelijk gebruikt als werkplek en/of plek voor evenementen, bezoeken en rondleidingen. De chill area (in de hoek achter de koffiemachines) is vooral een innovation Space community area.

Matrix 1.222

Solidarity room

Deze ruimte is toegankelijk met een campuskaart voor alle leden van een studententeam en medewerkers van innovation Space. Je kunt deze ruimte reserveren door een e-mail te sturen naar innovationspace@tue.nl. De ruimte heeft een Logitech videoconferencing systeem om online of hybride te vergaderen.

Matrix 0.341/1.108/1.112/1/218/1.329

Vergaderruimtes

Iedereen kan vergaderruimtes boeken, maar alleen (max.) 7 dagen vooruit, via Outlook of BookMySpace. Wil je een bijeenkomst (of serie bijeenkomsten) verder vooruitplannen, neem dan contact op met: secretariaat. innovationspace@tue.nl.

More about TU/e innovation Space