Een tweedegraadsbevoegdheid na de bachelor

ESoE biedt studenten die reeds een bachelordiploma hebben de mogelijkheid om via de Educatieve Module een tweedegraadslesbevoegdheid te halen in een van de vakken informatica, natuurkunde, scheikunde of wiskunde. De gevolgde bachelor moet voorkomen in de verwantschapstabel van het Ministerie van Onderwijs.

De Educatieve Module is een persoonlijk en uitdagend programma. Leerdoelen zijn kennis overdragen, presenteren en coachen, lessen en lesmateriaal ontwerpen, onderwijs- en ontwikkelingstheorieën bestuderen en ervaren hoe het is om voor de klas te staan. De opgedane kennis en vaardigheden kunnen zowel binnen als buiten het onderwijs uitstekend worden toegepast.

Neem contact op met ESoE voor meer informatie over toelatingsvoorwaarden en programmering.

Reageren / Contact

Onderwijsbureau ESoE