EE

All News

• 25 maart 2024

NERD project on neuromorphic computing granted by NWO

Federico Corradi and Francesco Fioranelli received a 750K funding for their research on neuromorphic radar-based perception.

• 22 maart 2024

Revolutionizing dynamical processes modelling with AI

Gerben Beintema defended his PhD thesis at the Department of Electrical Engineering on March 21st.

• 20 maart 2024

Advances in behavior prediction techniques for intelligent systems

• 20 maart 2024

Advancing millimeter-wave circuits for Radio Astronomy

Kaijie Ding defended his PhD thesis at the Department of Electrical Engineering on March 15th.

• 13 maart 2024

Rethinking millimeter-wave antenna systems

• 11 maart 2024

Elektriciteitsmarkten steeds kleiner maken

Sjoerd Doumen verdedigde op 7 maart zijn proefschrift bij de faculteit Electrical Engineering.

• 5 maart 2024

Promoveren met een autistisch brein

Lizan Kivits verdedigde op 22 februari haar proefschrift bij de faculteit Electrical Engineering.

• 4 maart 2024

67 jaar vrouwen aan de TU/e

• 27 februari 2024

Beter weeën meten op niet-invasieve manier

• Wouter Witteman demonstreert de Suweve met zijn oma Mia. Foto: Bart van Overbeeke
    21 februari 2024

‘Een startup is een hele leuke ride die ik iedere student gun’

• 16 februari 2024

Nieuwe winterschool voor ‘chips van de toekomst’ in Eindhoven brengt toonaangevende partijen op gebied halfgeleiders samen

Zestig getalenteerde studenten uit Zuid-Korea en Nederland nemen deel aan eerste Eindhoven-South Korea Future Chips Academy.

• 8 februari 2024

The road to ultra-high-capacity optical-based Internet communications

Menno van den Hout defended his PhD thesis at the Department of Electrical Engineering on February 7th.