Normale openingstijden m.i.v. 7 juni 2021

Met ingang van 7 juni 2021 worden de normale openingstijden gehanteerd:

maandag t/m vrijdag van 08.00 - 23.00 uur
zaterdag en zondag van 10.00 - 22.00 uur

Aangepaste dienstverlening

Tijdens deze openingsuren bieden we een aangepaste maar bijna volledige dienstverlening.

• De bibliotheek is alleen open als studieplek voor TU/e studenten van de TU/e. Let op: vanwege Corona maatregelen zijn er slechts 450 studieplekken beschikbaar. Deze studieplekken zijn alleen te reserveren via BookmySpace (via intranet (VPN verbinding nodig).
  • Studiecellen 1/10 en A/H (let op: reserveren via Outlook)
    Studiecellen in de bibliotheek zijn uitsluitend te reserveren door TU/e studenten, niet door TU/e medewerkers, via Outlook en dus NIET via BookmySpace.
  • Externe bezoekers kunnen materialen lenen door hier vooraf een aanvraag voor te doen per mail (details volgen hieronder). Voor TU/e studenten en medewerkers is de self-service balie beschikbaar.

Lenen/afhalen en retourneren materialen

Lenen
Stuur voor het lenen van materialen uit de bibliotheek een e-mail naar Library.Helpdesk@tue.nl. Vermeld hierbij in elk geval de titel, auteur en het plaatskenmerk (call number). Dit kenmerk is te vinden via Library Search.

Voorbeeld:

Analytical techniques in the theory of guided waves
by Raj Mittra, S W Lee
Call number LPG 71 MIT

Afhalen
Wanneer je aanvraag is verwerkt, ontvang je een mail met nadere instructies hoe en waar je de materialen kan afhalen.

Geleende materialen retourneren
Je kunt de materialen inleveren bij de self-service balie.

Contact
Heb je vragen stel ze dan bij voorkeur via email via Library.Helpdesk@tue.nl. Wij zullen zo snel mogelijk  antwoorden, uitgezonderd in de weekenden. Bellen kan ook via telefoonnummer: 040 2472381 (gedurende de openingstijden*). Stuur bij geen gehoor een email naar Library.Helpdesk@tue.nl of probeer het op een later moment nogmaals.

Meer informatie
Lees voor meer informatie over onze dienstverlening onze website of check onze social media kanalen.