Introductie opleiding

Master Kick-off

De TU/e organiseert introductiedagen voor alle studenten die een Master programma aan de TU/e volgen, zowel voor internationale als Nederlandse studenten. Tijdens de introductiedagen leer je alle onderdelen van de Graduate School kennen, zodat je een goede start kunt maken met je Master. Ook leer je deze week de TU/e kennen, de stad Eindhoven en je medestudenten!

De introductieweek voor bachelor en master studenten vindt plaats van 19 t/m 23 augustus 2024.

Het facultaire master programma van de opleiding is in de week van 26 augustus 2024. De opleiding adviseert je in te schrijven voor deze dag om een goede start te maken met je studie.

Sfeer impressie

Vragen over de Master Kick-Off?

Neem dan contact met ons op via onderstaand contactformulier! Als je vragen hebt over de inschrijving van de Master Kick-off, vermeld dan je studentnummer en geboortedatum.