Light assembly

De Light Assembly is een ruimte ter ondersteuning van hands-on cursussen en prototyping activiteiten in tu/e innovation space.

➢ Tijdens cursustijdvakken wordt de Light Assembly geboekt voor studenten van de geplande cursus.

➢ Tijdens cursusvrije tijdslots staat de Light Assembly open voor studenten en studententeams voor prototyping of voor andere educatieve doeleinden dan een cursus (educatieve workshop of evenement).

➢ Voordat je een tafel kunt gebruiken, moeten studenten langs de servicebalie gaan om een tafel te reserveren door een token (tafelnummer) te lenen.

➢ Bij de ingang van de Light Assembly zie je een overzicht van de bezetting van de ruimte en de cursussen die plaatsvinden: wanneer de ruimte is gereserveerd voor een cursus (of meer cursussen tegelijk) betekent dit dat alle tafels  gereserveerd zijn voor studenten van de cursus.

Contact persoon: Huub van der Palen (or Edwin van den Einden).